L
_ +

Ajutor

 

1. Consiliere personală

Doriți să aflați detalii despre starea comenzii dvs. sau aveți o problemă în utilizarea site-ului? Consultanții noștri din echipa de relații cu clienți vă vor răspunde cu plăcere la întrebări!
Contactați-ne prin intermediul formularului nostru de contact

Contactați-ne:
E-mail: astoreo@astoreo.ro


sau


Formular de contact

Telefon: +021 408 06 40

Adresă poștală

ASTOREO

CP 13 OP 20

sect. 2

București

 

2. Comanda prin Internet

2.1 Cumpărături online

Consultați oferta noastră variată! Meniurile din partea de sus a paginii vă vor îndrepta direct către oferta noastră. Făcând clic pe un anumit produs veți primi informații detaliate despre acesta, veți putea vedea mai multe imagini și alte variante ale acestuia. Dacă doriți să comandați produsele, alegeți modelul dorit și mărimea, dacă este necesară, apoi faceți clic pe butonul "adaugă în coș". Va apărea o fereastră care confirmă faptul că produsele selectate au fost plasate în coșul de cumpărături. În cazul în care coșul este încă gol, verificați dacă este vorba despre un produs pentru care este necesar să selectați mărimea. Selectați măsura potrivită și continuați.

2.2 Coșul dvs. de cumpărături

Sus, în partea dreaptă, sub simbolul "coș de cumpărături", puteți vedea câte produse ați plasat deja în coșul de cumpărături și care este prețul total al acestora. Dacă faceți clic pe "vezi conținutul coșului", veți vedea conținutul total al coșului dvs. de cumpărături. (Pentru detalii privind modalitatea de comandă a produsului ales, consultați secțiunea 2.4 "Procedura de comandă").

 

2.3 Doriți să comandați produse din catalogul tipărit?

În partea de sus a barei, faceți clic pe "Comandă din catalog". În continuare va apărea câmpul "numărul de catalog". În acest câmp, trebuie doar să introduceți numărul produsului dorit din catalogul furnizat, mărimea și numărul de articole, apoi apăsați butonul "Adaugă în coș".

 

2.4 Comandare simplă și rapidă

Pentru a comanda produsele dvs., urmați acești 5 pași:

Coșul dvs. de cumpărături
Puteți afla conținutul coșului dvs. de cumpărături făcând clic pe elementul "Coșul meu", pe care îl găsiți sus, în partea dreapta a imaginii cu coșul de cumpărături. Încă puteți schimba produsele din coș sau le puteți șterge. Pentru a șterge produsele din coș, faceți clic pe simbolul x, din dreapta. Dacă modificați numărul de articole, valoarea coșului se recalculează automat. În cazul în care conținutul coșului dvs. de cumpărături este corect, faceți clic pe "Continuă către livrare și plată".

Livrare și plată
În acest pas, selectați metoda de expediere și metoda de plată și faceți clic pe butonul "Continuă către datele mele".

Datele dvs.
Completați datele dvs., puteți comanda fără înregistrare sau puteți să vă creați un cont de client prin comanda dvs. Dacă toate informațiile sunt completate corect, faceți clic pe "Continuă către recapitulare". Treceți la pasul următor. Dacă ați ales să vă înregistrați, detaliile dvs. vor fi salvate în contul dvs. personal pentru următoarele comenzi (puteți să revizuiți sau să vă modificați datele în orice moment prin intermediul elementului "Contul meu" , care se află în bara de sus).

Verificați coșul de cumpărături
În ultimul pas, puteți verifica numărul de articole, metoda de expediere selectată, metoda de plată selectată și datele dvs. Dacă totul este în ordine, faceți clic pe butonul "Trimite comanda".

Confirmarea comenzii
Comanda dvs. a fost trimisă și procesată. Veți primi o confirmare a comenzii, care va fi trimisă la adresa dvs. de e-mail, unde puteți vedea toate datele introduse. Dacă este ceva în neregulă cu comanda dvs., nu ezitați să ne contactați. "

 

3. Căutarea prin Internet

Căutați anumite produse și nu doriți să vizionați întregul sortiment? Pentru a găsi produsele căutate, scrieți produsul căutat sau numărul acestui produs în bara de căutare, care se află chiar sub bara de navigare cu domeniile sortimentului. Faceți clic pe săgeata din dreapta barei de căutare pentru a vedea toate produsele găsite. Iar aici puteți filtra rezultatul căutării.

 

4. Livrarea produselor

Pachetul va fi trimis către dvs. în termen de 2 săptămâni (în cazul în care produsele comandate sunt în stoc). Dacă doriți să trimiteți pachetul la o altă adresă, vă rugăm să o specificați la introducerea comenzii. Livrăm produsele prin Poșta Română. Costul de ambalare si expediere este de 22,90 lei chiar și în cazul în care comanda dvs. este livrată în mai multe pachete.


Garanție suplimentară. Garanție pentru livrarea poștală. Prin bifarea acestui câmp în comanda dvs., aveți siguranța că, în cazul în care pachetul dvs. este deteriorat în timpul livrării, nu doar că vom schimba gratuit produsul, dar vă vom returna dublul costului de livrare și de ambalare, adică 46 RON, sub formă de cupon de reducere pentru o achiziție ulterioară. Prețul pentru garanția suplimentară este de doar 3,90 lei. 

 

5. Returnarea produselor

Dacă nu veți fi 100% mulțumiți, dintr-un motiv anume, cu produsele selectate și le veți returna în termen de 30 de zile de la livrare, vom face schimbul produselor sau vă vom returna banii. Returnați produsele cu un formular de reclamație completat. Dacă returnați toate produsele comandate, inclusiv cadoul primit sau alte beneficii în termen de 30 de zile și solicitați o rambursare, vom acoperi și costurile de expediere și de ambalare, care au fost incluse în comanda dvs. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați la nr.: 021 408 06 40 

 

6. Plata produselor

În numerar la livrare: plătiți în numerar atunci când primiți produsele la domiciliu sau le ridicați de la oficiul poștal.

 

7. Codul de reducere

Pentru a solicita beneficiul sau cadoul oferit, introduceți codul dvs. de reducere în câmpul din primul pas al comenzii și faceți clic pe săgeată. Puteți alege apoi, de exemplu, culoarea sau mărimea. Codul de reducere își va pierde valabilitatea după prima utilizare. Puteți comanda chiar și fără codul de reducere. 

 

L
Autentificarea clientului
*
*
Am uitat parola
Am uitat parola
L
X
X
X
În partea de sus r
r
o