Acest site folosește pentru furnizarea serviciilor, pentru personalizarea anunțurilor și pentru analiza traficului, module coockies. Prin utilizarea acestui site, vă exprimați acordul asupra acestui lucru. Mai multe informații aici.

Sunt de accord
L
_ +

Întrebări și răspunsuri

 

Cine este ASTOREO?
În spatele mărcii Astoreo stă o echipă cu experienta, care pregătește pentru dvs. idei frumoase de decorare, produse utile pentru casă și produse pentru sănătate și relaxare.


Cum îmi pot accesa contul de client și cum îmi pot schimba datele salvate?
Puteți găsi "Contul meu" sus, în partea dreaptă a paginii. Acolo vă puteți conecta la profilul dvs. de client prin intermediul adresei dvs. de e-mail și al parolei dvs. și alegeți ce doriți să căutați sau ce doriți să schimbați. În cazul în care v-ați uitat parola


Când vor fi livrate produsele comandate?
Produsele aflate în stoc sunt de obicei livrate în termen de 5-7 zile lucrătoare de la primirea comenzii. În cazuri excepționale, termenele de livrare pot fi de până la 2 săptămâni.


Cum este posibil ca timpul de livrare să fie depășit uneori?
Ne asiguram sa avem în stoc toate produsele, însă uneori cererea este surprinzător de mare. Desi facem tot posibilul sa avem produse suplimentare pe stoc, speram sa intelegeti situatiile exceptionale.


De ce uneori comanda este împărțită în mai multe pachete?
Produsele pe care le avem în stoc vă vor fi livrate cât mai curând posibil. Cu toate acestea, în cazul unor produse, avem nevoie de mai mult timp pentru a le obține, de aceea uneori impartim comanda în mai multe pachete.


Este posibil să urmăresc starea comenzii mele pe Internet?
Da, starea poate fi urmărită în sectiunea "Comenzile mele".


Cum comand pantofi?
Alegeți mărimea produsului pe care doriți să îl comandați, apoi faceți clic pe eticheta "Adaugă în coș". Dacă nu ați specificat nicio mărime, veți observa sub această etichetă un text de culoare roșie, care va atentioneaza cu privire la selecția mărimii.

Este posibil să comand online cadouri, dar separat?
Din păcate, această opțiune nu este disponibilă. Beneficiile pot fi valorificate numai pe baza codului specific. Pentru a obține cadoul, introduceți codul acestuia în câmpul corespunzător, în primul pas al comenzii dvs.

Este posibil să schimb cadourile?
Din păcate, nu putem asigura schimbarea cadourilor.

Există o valoare minimă a comenzii?
Nu există o valoare minimă a comenzii, dacă nu este specificat altfel in fiecare promotie.

Care sunt costurile de expediere?

Taxa de expediere este de 22.90 RON, iar coletul dvs. va fi expediat prin intermediul Poștei Române, direct pe adresa dvs.Abonați-vă la newsletter-ul nostru (câmpul "noutăți prin e-mail" din partea de sus-dreapta a paginii principale) și veți fi primul informat în legătură cu reducerile și noutățile Astoreo!

Puteți livra comanda mea la o altă adresă?
Da, vom fi bucuroși să vă îndeplinim această dorință și comanda dvs. va fi trimisă la adresa dorită. Furnizați adresa de expediere necesară în pasul 3 a procesului de comandă "Datele personale".

Ce fel de opțiuni de plată oferă Astoreo?
- plata la livrarea coletului

Cum aleg mărimea potrivită?
Tabelul nostru de mărimi, vă va ajuta să alegeți mărimea potrivită.

L
Autentificarea clientului
*
*
Am uitat parola
Am uitat parola
L
X
X
X
În partea de sus r
r
o