1. Prevederile generale
1.1 Termenii și condițiile generale (denumite în continuare „Termeni și condiții generale“) reglementează drepturile și obligațiile părților contractante care decurg din achiziționarea de produse pe cale electronică prin intermediul magazinului online de pe pagina de internet www.astoreo.ro (denumit în continuare "magazinul online"), din achiziționarea produselor în scris pe baza catalogului primit (denumit în continuare "catalog") sau din achiziționarea produselor prin telefon la numărul +021 408 06 40 (denumită în continuare "linia telefonică"), administrată de PackWay s.r.o., cu sediul pe strada Dělnická 390, 533 01 Pardubice, înregistrată în Registrul Comerțului administrat de Tribunalul regional din Hradec Králové în secțiunea C, nr. de dosar 13638. Numărul de Ordine în Registrul Comerțului: 25629662, Cod Unic de Înregistrare: CZ25629662, cont curent administrat de ČSOB, a.s. Hradec Králové – numărul de cont 111124495/0300.
1.2 Termenii și condițiile generale reglementează conținutul contractului de achiziție încheiat prin intermediul magazinului online, pe baza catalogului sau prin linia telefonică, în conformitate cu art. 1751 alin. 1 din Legea nr. 89/2012 – Codul civil (denumit în continuare „Codul civil”). Contractul este încheiat între PackWay s.r.o., în calitate de vânzător (denumit în continuare „vânzător”), și o persoană fizică sau juridică, în calitate de cumpărător (denumit în continuare „cumpărător”), având ca obiect achiziționarea de produse oferite de vânzător.
1.3 O persoană care încheie un contract de achiziție, în afara activității sale comerciale sau în afara ocupației sale, în mod independent, este un consumator ("consumator").
1.4 Vânzătorul este operatorul pagini web www.astoreo.ro (denumită în continuare "pagină web").
1.5 Cumpărătorul poate fi doar o persoană cu vârsta peste 18 ani, cu o adresă de livrare în România.
1.6 Prevederile Termenilor și condițiilor generale sunt parte integrantă a contractului de vânzare, prin urmare, cumpărătorul este dator să se familiarizeze cu acestea și, dacă are nelămuriri, să se adreseze vânzătorului, utilizând datele de contact.
1.7 Datele de contact ale vânzătorului sunt disponibile în câmpul "Contact".
1.8 Vânzătorul are dreptul să modifice unilateral Termenii și condițiile generale. În acest caz, vânzătorul va trimite o notificare de modificare a Termenilor și condițiilor generale cumpărătorului, pe adresa de e-mail și va publica noua formulare a Termenilor și condițiilor generale cu cel puțin 30 de zile înainte de data intrării în vigoare a noului regulament pe pagina web. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract în termen de 21 de zile de la data transmiterii anunțului privind modificarea Termenilor și condițiilor generale. Această prevedere nu modifică drepturile și obligațiile părților contractante, care reies din contractul de achiziție încheiat pe perioada de valabilitate a versiunii anterioare a Termenilor și condițiilor generale.
1.9 Termenii și condițiile generale au intrat în vigoare la data de 1 ianuarie 2025.
2. Contractul de achiziție
2.1 Contractul de vânzare-cumpărare este încheiat între părți prin intermediul magazinului online, al catalogului sau al liniei telefonice, iar aceste condiții generale fac parte integrantă din contractul de vânzare-cumpărare, pe care cumpărătorul îl acceptă prin trimiterea comenzii.
2.2 Metoda de încheiere a contractului este (i) în scris (catalog), (ii) electronic (magazin online) sau (iii) prin telefon (linie telefonică) - întotdeauna prin intermediul unui mijloc de comunicare la distanță.
2.3 Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător este definită de reglementările legale aplicabile ale contractul de achiziție, inclusiv Termenii și condițiile generale.
2.4 Contractul de achiziție apare atunci când comanda completă și confirmată în mod corespunzător de cumpărător (denumită în continuare "comanda") este confirmată și de către vânzător.
2.5 Formularul de comandă include următoarele informații:
2.5.1 Magazinul online: o listă a produselor comandate, numărul de catalog al produselor, informație despre disponibilitatea produselor, cantitatea, prețul articolelor, prețul total, metoda de plată a prețului de cumpărare a produselor, informații despre metoda de livrare aleasă a produselor comandate, detalii privind garanția suplimentară, informații despre contribuțiile voluntare în interes public, codul promoției, voucher de reducere, prețul total, metoda și costul transportului, metoda și costul plății, numele și prenumele cumpărătorului, adresa de e-mail, numărul de telefon, numărul de client, adresa de facturare, adresa de livrare și opțional, data nașterii.
2.5.2 Linia telefonică: numărul de catalog al produsului, cantitatea, prețul total, metoda de plată a prețului de cumpărare a produselor, informații despre metoda de livrare aleasă a produselor comandate, detalii privind garanția suplimentară, informații despre contribuțiile voluntare în interes public, codul promoției, voucher de reducere, prețul total, metoda și costul transportului, metoda și costul plății, numele și prenumele cumpărătorului, numărul de telefon, numărul de client, adresa de facturare, adresa de livrare și opțional, data nașterii și adresa de e-mail.
2.5.3 Catalog: o listă a produselor comandate, numărul de catalog al produsului, informație despre disponibilitatea produselor, cantitatea, prețul unui articol, prețul total, metoda de plată a prețului de cumpărare a produselor, informații despre metoda de livrare aleasă a produselor comandate, detalii privind garanția suplimentară, informații despre contribuțiile voluntare în interes public, codul promoției, voucher de reducere, prețul total, metoda și costul transportului, metoda și costul plății, numele și prenumele cumpărătorului, adresa de e-mail, numărul de telefon, numărul clientului, adresa de facturare, adresa de livrare și opțional, data nașterii, informații despre participarea la promoție, detalii privind cerința de înregistrare în contul de client.
2.6 Contractul de achiziție și Termenii și condițiile generale sunt redactate în limba română. Contractul de achiziție poate fi încheiat doar în limba română.
2.7 Prin încheierea contractului de achiziție, vânzătorul are obligația să livreze produsele cumpărătorului și să-i permită să preia proprietatea asupra produselor, cumpărătorul are obligația de a prelua bunurile și de a plăti vânzătorului prețul de achiziție.
2.8 Procedura, respectiv pașii care conduc către încheierea unui contract de achiziție sunt după cum urmează:
2.8.1 Magazinul online: Cumpărătorul selectează produsele și cantitățile, apoi merge la coșul de cumpărături pentru a verifica dacă achiziția este completă, după confirmare, completează datele de expediere și plată, apoi completează datele personale și are opțiunea de a se înregistra în mod voluntar în contul de client, de a participa la un concurs sau promoție și/sau de a completa codul promoției sau voucherului de reducere, după care verifică comanda - aici puteți să vă întoarceți pentru a corecta orice detaliu, după confirmare apăsați trimite comanda, moment în care comanda este transmisă în mod irevocabil. Dacă o comandă este înregistrată corect, cumpărătorul va primi un e-mail care confirmă înregistrarea acesteia. Ulterior (aproximativ în două zile), cumpărătorul va primi o confirmare a comenzii, prin care se încheie contractul de achiziție. Acest e-mail conține textul integral al contractului de achiziție, inclusiv textul Termenilor și condițiilor generale.
2.8.2 Linia telefonică: Cumpărătorul alege produsele și cantitățile din catalog. Va transmite operatorului comanda dorită, iar acesta va înregistra produsele împreună cu clientul, inclusiv metoda de livrare a pachetului. Apoi clientul va primi un e-mail de confirmare a comenzii (în cazul în care cunoaștem adresa de e-mail a clientului).
2.8.3 Catalog: Cumpărătorul alege produsele și cantitățile din catalog. Va nota produsele selectate în formularul de comandă atașat. Va alege modalitatea de livrare prin bifarea căsuței corespunzătoare. Comanda va fi trimisă în plicul corespunzător, care este atașat. La primirea comenzii, comanda este plasată în sistem, iar clientul va primi un e-mail de confirmare (în cazul în care cunoaștem adresa de e-mail a clientului).
2.9 Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a citit în detaliu Termenii și condițiile generale, inclusiv Procedura de reclamație și este de acord cu ele. Cumpărătorul este notificat cu privire la Termenii și condițiile generale și Procedura de reclamație și are posibilitatea să se familiarizeze cu aceștia în timp util, înainte de a plasa comanda.
2.10. Cumpărătorul acceptă faptul că vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de achiziție, în special cu persoane care au comis anterior o încălcare esențială a contractului de vânzare-cumpărare (inclusiv a termenilor și condițiilor).
2.11. Nu se pot aplica drepturile de cumpărător, în cazul cadourilor oferite în întregime gratuit.
2.12. Cumpărătorul este de acord să utilizeze mijloace de comunicare la distanță atunci când încheie contractul de achiziție.
3. Produse și preț
3.1 Paginile web, respectiv magazinul online și catalogul conțin o listă de produse oferite spre vânzare, de către vânzător, inclusiv prețurile produselor individuale oferite. Se precizează prețul produselor, inclusiv toate taxele și costurile.
3.2 Conform condițiilor stabilite în Termenii și condițiile generale, vânzătorul va factura cumpărătorului, dincolo de prețul produselor, costul livrării produselor către cumpărător și, după caz, taxa pentru metoda nestandardizată de plată aleasă.
3.3 Vânzarea de produse și prețurile produselor în magazinul online și catalog, rămân valabile atâta timp cât acestea sunt afișate pe pagina web, respectiv pe durata valabilității catalogului. Această prevedere nu limitează capacitatea vânzătorului de a încheia un contract de achiziție în termeni negociați individual în cadrul promoțiilor individuale de reducere. Reducerile promoțiilor individuale nu se cumulează.
3.4 Toate ofertele de vânzare de produse din magazinul online și catalog nu sunt obligatorii și vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de achiziție pentru aceste produse. Vânzătorul își rezervă dreptul de a corecta greșelile și de a nu încheia contractul de achiziție în cazul unor erori evidente.
3.5 Toate datele publicate sunt doar informative și nu constituie o propunere pentru încheierea unui contract.
3.6 Prețul de achiziție al produselor este convenit în fiecare contract individual de cumpărare, unde respectivul preț de achiziție este corespunzător prețului de achiziție al produselor respective listate în magazinul online / catalog, la momentul trimiterii comenzii de către cumpărător.
3.7 Interfața web a magazinului online și a fiecărui catalog relevant conține de asemenea informații privind costurile asociate ambalării și livrării produselor. Informațiile privind costurile aferente ambalării și livrării produselor enumerate în interfața web a magazinului online sunt valabile numai în cazul în care produsele sunt livrate pe teritoriul României.
3.8 Costurile suportate de către cumpărător la momentul încheierii contractului de achiziție pentru utilizarea dispozitivelor de comunicare la distanță sunt suportate de către cumpărător.
3.9 Produsele sunt asigurate într-o cantitate corespunzătoare cererii așteptate, până când stocul este epuizat.
4. Răspunderea pentru defecte, garanția calității, garanție suplimentară
4.1 Vânzătorul livrează cumpărătorului bunurile în cantitatea, calitatea și modelul specificate în contractul de achiziție. În cazul în care calitatea și finisajul nu sunt convenite, vânzătorul livrează bunurile în calitatea și finisajul convenite în contractul de achiziție.
4.2 Pretențiile cumpărătorului legate de produsele defecte (inclusiv modul de rezolvare a reclamației) sunt reglementate de prevederile relevante din Codul civil, în special articolele § 1914-1925, § 2099-2112 și § 2161-2774 din Codul civil și în Termenii și condițiile generale, respectiv articolul 5. Procedura de reclamație.
4.3 Cumpărătorul, care este consumator, are dreptul să-și exercite drepturile de asigurare a calității și anume să-și exercite dreptul la un defect care apare la produsele achiziționate, în termen de 24 de luni de la primirea acestora. Consumatorul este obligat să utilizeze garanția calității în conformitate cu articolul 5. Procedura de reclamație.
4.4 Cumpărătorul are dreptul de a utiliza o garanție suplimentară, dacă bifează câmpul relevant în comandă și achită prețul de 3,9 lei. Garanția suplimentară este reglementată de Termenii și condițiile generale. O garanție suplimentară înseamnă că, în cazul în care pachetul dvs. va fi deteriorat în timpul livrării, nu doar că vom schimba gratuit produsul cu unul nou, fără defecte, dar vă vom returna dublul costului de livrare și de ambalare, sub formă de voucher, la o achiziție ulterioară. Garanția suplimentară se poate aplica produselor, în cazul în care nu există o retragere din contractul de achiziție.
5. Procedura de reclamație
5.1 Preluarea produselor de către cumpărător - consumator este momentul preluării produselor de către consumator de la vânzător sau preluarea de la transportator. Preluarea produselor de către cumpărător - comerciant este momentul predării produselor către cumpărător sau primul transportator.
5.2 Ca dovadă a garanției (certificat de garanție), vânzătorul emite o factură de achiziție, cu toate datele necesare stabilite de lege pentru executarea garanției. La solicitarea cumpărătorului, vânzătorul va furniza garanția în scris - certificatul de garanție. Certificatul de garanție conține toate cerințele legale.
5.3 Cumpărătorul este obligat să inspecteze produsul, cât mai repede posibil după înlăturarea riscului de deteriorare și să verifice proprietățile și cantitatea.
5.4 La primirea produselor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului pachetului și în cazul unor defecte, să notifice transportatorul fără întârzieri nejustificate. În cazul unei deteriorări a ambalajului, care indică o manipulare neautorizată a pachetului, cumpărătorul nu este obligat să preia pachetul de la transportator. Prin semnarea buletinului de expediere, cumpărătorul confirmă că pachetul respectă toți termenii și condițiile, iar orice reclamație ulterioară privind expedierea nu poate fi luată în considerare.
5.5 Reclamația poate fi depusă la adresa de e-mail a vânzătorului [email protected] sau în scris, împreună cu produsele returnate, la următoarea adresă: Packeta Romania s.r.l., Cod returnare: 96263130 (trebuie specificat obligatoriu), Strada Virginia Nr. 4, 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13.
5.6 Cumpărătorul – consumator poate trimite produsele defecte către adresa menționată la punctul 5.5. Pachetul trebuie să fie vizibil marcat cu mențiunea „RECLAMAȚIE” și să conțină produsele reclamate (inclusiv accesoriile), o descriere a defecțiunii, o copie a dovezii de achiziție și datele de contact ale cumpărătorului (în special adresa de retur și numărul de telefon). Dacă reclamația a fost completată online și i s-a atribuit un număr de identificare, acesta trebuie inclus în pachet. Produsele trebuie ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
5.7 În funcție de natura defecțiunii, în exercitarea garanției statutare, cumpărătorul-consumator are următoarele drepturi, dacă defectul reprezintă o încălcare substanțială sau irelevantă a contractului de achiziție:
5.7.1 În cazul unui defect, care constituie o încălcare semnificativă a contractului, cumpărătorul are dreptul de a solicita ca defectele să fie înlăturate prin livrarea unui produs nou fără defecte sau prin livrarea elementului lipsă, prin eliminarea defectului prin repararea produsului, obținerea unei reduceri rezonabile a prețului de achiziție sau dreptul de a se retrage din contract. Cumpărătorul va informa vânzătorul despre opțiunea aleasă, în cazul în care un defect este notificat sau fără întârziere nejustificată, după notificarea defectului. Cumpărătorul nu poate modifica alegerea fără consimțământul vânzătorului, dar acest lucru nu este valabil în cazul în care, cumpărătorul a solicitat repararea defectului, care se dovedește a fi imposibil de realizat. Dacă vânzătorul nu reușește să înlăture defectele într-un termen rezonabil sau informează cumpărătorul că defectele nu vor fi remediate, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă a prețului de achiziție, în locul înlăturării defectului sau se poate retrage din contract.
5.7.2 în cazul unui defect care reprezintă o încălcare irelevantă a contractului, cumpărătorul are dreptul la înlăturarea defectului sau la o reducere rezonabilă a prețului de achiziție.
5.8 Atât timp cât cumpărătorul nu își exercită dreptul la o reducere a prețului de achiziție sau nu se va retrage din contractul de achiziție, vânzătorul poate livra ceea ce lipsește sau poate elimina defectul. Alte defecte pot fi eliminate de către vânzător prin remedierea acestora sau prin livrarea unui produs nou. Dacă vânzătorul nu reușește să înlăture defectul în timp sau dacă refuză să elimine defectul, cumpărătorul poate cere o reducere a prețului de achiziție sau poate să se retragă din contractul de achiziție.
5.9 Cumpărătorul nu poate modifica alegerea făcută, fără consimțământul vânzătorului.
5.10.În cazul în care cumpărătorul nu reușește să anunțe defectele în timp util, dreptul de retragere din contract se pierde.
5.11 Dacă produsul nu are proprietățile prevăzute de art. 2161 din Codul civil, cumpărătorul are dreptul să ceară livrarea unui produs nou, fără defecte, cu excepția cazului în care acest lucru este disproporționat față de natura defectului. Dacă defectul afectează doar o parte a produsului, poate solicita înlocuirea acelei piese. Dacă acest lucru nu este posibil, are dreptul să se retragă din contract. În cazul în care defectul poate fi remediat rapid, cumpărătorul are dreptul la o reparație gratuită. Are de asemenea dreptul la un produs nou sau piese de schimb și în cazul unui defect care se repetă după reparație sau dacă produsul prezintă mai multe defecte în același timp. În aceste situații, cumpărătorul se poate retrage din contract. Dacă nu se retrage din contract și nu solicită reparația sau înlocuirea produsului ori a pieselor, are dreptul la o reducere rezonabilă din preț. Această reducere se aplică și dacă vânzătorul nu poate livra un produs nou, nu poate înlocui piesa defectă sau nu poate efectua reparația într-un termen rezonabil ori dacă reparația i-ar cauza dificultăți semnificative consumatorului.
5.12 Vânzătorul va soluționa reclamația, inclusiv remedierea defectului, fără întârziere nejustificată, cel târziu în termen de 30 de zile de la data depunerii reclamației. Termenul de 30 de zile poate fi prelungit după depunerea reclamației, de comun acord cu consumatorul – această prelungire nu poate fi pe o durată nedeterminată sau nerezonabil de lungă. După expirarea acestui termen, se consideră că defectul produsului a existat efectiv, iar consumatorul are aceleași drepturi ca în cazul unui defect care nu poate fi remediat.
5.13 Vânzătorul transmite cumpărătorului o confirmare scrisă cu privire la data depunerii reclamației și care va fi trimisă prin e-mail la primirea reclamației; vânzătorul va emite, de asemenea, o confirmare a datei și modului de rezolvare a reclamației, inclusiv o confirmare a reparației și durata reclamației sau o justificare a refuzului reclamației.
5.14 Cumpărătorul - consumator are dreptul la achitarea costurilor necesare suportate de acesta în legătură cu exercitarea drepturilor de vină pentru defecte, care au fost suportate într-o manieră reală și eficientă. În cazul retragerii din contract din cauza unui defect, consumatorul are, de asemenea, dreptul de a îi fi achitate costurile unei asemenea retrageri.
5.15 După ce o reclamație legitimă a fost rezolvată, perioada de garanție este prelungită cu durata egală a acestei reclamații. În cazul unei reclamații nejustificate, perioada de garanție nu este prelungită. Dacă reclamația a fost rezolvată pe durata legală a garanției prin schimbarea produselor cu altele noi, perioada de garanție începe din nou de la data rezolvării reclamației. Durata reclamației se calculează începând cu ziua depunerii reclamației până la data soluționării reclamației, adică în momentul în care cumpărătorul a fost obligat să preia produsul. Clientul este informat despre soluționare prin e-mailul pe care la menționat deja în momentul achiziției.
5.16 Dacă produsele au fost trimise prin serviciul de transport, acestea vor fi trimise automat la adresa cumpărătorului după ce reclamația a fost soluționată.
6. Prețul produselor și termenii de plată
6.1 Cumpărătorul poate achita vânzătorului prețul produselor și orice alte costuri asociate cu livrarea produselor, pe baza contractului de achiziție, în modul următor:
6.1.1 în numerar în momentul livrării, la ridicarea comenzii (adresa indicată de cumpărător în formularul de comandă).
6.1.2 cu cardul - plata în avans
6.2 În cazul plății la livrare, prețul de achiziție se achită în momentul primirii produselor.
6.3 Vânzătorul va emite cumpărătorului un document fiscal (factură), care va conține plățile efectuate pe baza contractului de achiziție, dacă acest este lucru este ceva obișnuit în relația comercială sau dacă este prevăzut de reglementările generale și legale. Vânzătorul este un plătitor de taxă de valoare adăugată. Documentul fiscal – factura, este emisă de vânzător, cumpărătorului, după ce a fost achitat prețul produselor și o trimite în format electronic la adresa de e-mail a cumpărătorului. Dacă cumpărătorul nu deține o adresă de email, factura va fi transmisă prin poștă, alături de produsele achiziționate.
7. Dreptul consumatorului de a se retrage din contractul de achiziție
7.1 Prevederile acestei secțiuni privind Termenii și condițiile generale se aplică doar cumpărătorului care acționează în calitate de consumator.
7.2 Consumatorul are dreptul să se retragă din contractul de achiziție în termen de treizeci (30) de zile, fără a fi necesară justificarea deciziei. Perioada de retragere începe de la data primirii produselor. În cazul în care contractul de achiziție prevede livrarea mai multor produse, perioada se calculează de la data primirii ultimului produs.
7.3 Consumatorul nu se poate retrage din contract în cazurile prevăzute de art. 1837 din Codul civil, cum ar fi în cazul produselor personalizate, sigilate, cu uz igienic etc.
7.4 În cazul exercitării dreptului de retragere, consumatorul este obligat să returneze produsele vânzătorului fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de treizeci (30) de zile de la notificarea retragerii. Costurile de returnare sunt suportate de consumator.
7.5 Vânzătorul este obligat să ramburseze toate sumele plătite de consumator, inclusiv costurile de livrare (cu excepția cazului în care a fost ales un alt mod de livrare decât cel standard și cel mai ieftin oferit de vânzător), fără întârzieri nejustificate, în termen de treizeci (30) de zile de la data primirii notificării de retragere. Rambursarea se va efectua prin aceeași metodă de plată utilizată pentru achiziție, cu excepția cazului în care consumatorul își exprimă acordul pentru o altă metodă, care nu implică costuri suplimentare.
7.6 În cazul în care consumatorul alege o metodă de livrare diferită de opțiunea standard și cea mai puțin costisitoare oferită de vânzător, vânzătorul este obligat să ramburseze costurile de livrare doar până la nivelul celei mai ieftine metode oferite.
7.7 Consumatorul este responsabil pentru orice diminuare a valorii produsului care rezultă din manipularea acestuia, alta decât cea necesară pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produsului.
7.8 Vânzătorul are dreptul să amâne rambursarea până la data primirii produselor returnate sau până la prezentarea dovezii că produsele au fost expediate înapoi, în funcție de care situație survine prima. Consumatorul are dreptul (fără a fi obligat) să utilizeze formularul de retragere, care este disponibil pe pagina web a vânzătorului.
7.9. Consumatorul poate opta pentru serviciul „Garanție Extra”, contra unei taxe de 8,90 lei, care permite extinderea perioadei standard de returnare a produselor până la 100 de zile de la primire. Produsele trebuie să fie returnate neutilizate, nedeteriorate și în ambalajul original. Acest serviciu nu se aplică produselor personalizate sau celor utilizate. Opțiunea trebuie selectată în coșul de cumpărături sau pe formularul de comandă înainte de finalizarea comenzii.
8. Transportul și livrarea produselor
8.1 Metoda de livrare a produselor este determinată de către vânzător, cu excepția cazului în care se prevede altfel în contractul de achiziție.
8.2 În cazul în care metoda de transport este convenită de cumpărător, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestei metode de transport.
8.3 În cazul în care vânzătorul este obligat să livreze produsele în locul specificat de cumpărător în comandă, în conformitate cu contractul de achiziție, cumpărătorul este obligat să preia produsele la livrare.
8.4 Dacă, din motive de necesitate a cumpărătorului, este necesar să se livreze produsele în mod repetat sau în orice alt mod decât cel indicat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a produselor, respectiv costurile asociate cu o altă metodă de livrare.
8.5 Prețurile de ambalare și expediere sunt listate în formularul de comandă, respectiv în formularul online. Prin urmare, cumpărătorul este familiarizat cu acestea înainte de a lansa comanda finală. Transportul se asigură prin firma de curierat Fan courier, la adresa indicată de client.
8.6 Timpul de livrare este de 14 zile dacă produsele sunt în stoc.
9. Alte drepturi și obligații ale părților contractante
9.1 În cazul în care cumpărătorul este consumator, proprietatea asupra produselor, precum și riscul de deteriorare a produselor, trec asupra cumpărătorului în momentul preluării produselor de la transportator.
9.2 În cazul în care cumpărătorul nu este consumator, vânzătorul livrează produsele cumpărătorului, înmânându-le transportatorului selectat pentru cumpărător și îi va permite cumpărătorului să-și exercite drepturile din contractul de transport cu transportatorul selectat. Cumpărătorul, care nu este un consumator, preia asupra sa riscul de deteriorare a produselor în momentul predării acestora transportatorului selectat pentru expedierea către destinația specificată în comandă.
9.3 Protecția datelor personale este reglementată în detaliu aici.
9.4 Cu excepția cazului în care se convine altfel, toată corespondența referitoare la Contractul de achiziție va fi transmisă celeilalte părți contractante în scris, prin e-mail, personal sau prin furnizorul de servicii poștale recomandat (la alegerea expeditorului).
10. Prevederile finale
10.1 Dacă relația referitoare la utilizarea paginii web sau a relației juridice stabilite prin contractul de achiziție conține un element internațional (străin), atunci părțile sunt de acord că relația este guvernată de legea cehă. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului conform reglementărilor legale generale obligatorii.
10.2 Vânzătorul este autorizat să vândă produsele pe baza unei licențe comerciale, iar activitatea vânzătorului nu este supusă nici unei alte autorizații. Controlul licenței comerciale se desfășoară în limitele competenței sale de către Oficiul pentru eliberarea licențelor comerciale.
10.3 Dacă o prevedere a Termenilor și condițiilor generale este nevalabilă sau ineficace sau devine nevalabilă sau ineficace, în locul clauzei nevalabile, va fi valabilă o prevedere a cărei scop este cât mai apropiat de clauza nevalabilă. Nevalabilitatea sau ineficiența unei prevederi nu schimbă valabilitatea celorlalte prevederi.
10.4 Modificările și completările contractului de achiziție sau a Termenilor și condițiilor generale necesită o formă scrisă.
10.5 Contractul de achiziție, inclusiv Termenii și condițiile generale, sunt arhivate de către vânzător în format electronic și nu sunt accesibile.
10.6 În cazul unui litigiu, consumatorul are dreptul de a soluționa acest litigiu prin soluționarea extrajudiciară a litigiilor, prin Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, Bulevardul Aviatorilor, nr. 72, sector 1, București, 011865, România.
10.7 Adresa de internet a entității care furnizează soluționarea litigiilor pe cale amiabilă este http://www.anpc.gov.ro/.
10.8 În cazul în care nu primiți un raspuns într-un termen rezonabil sau considerați că răspunsul vă încalcă drepturile conferite de lege, puteți depune o reclamație însoțită de adresa dumneavoastră, către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.