Suntem aici pentru dumneavoastră! +021 408 06 40 astoreo@astoreo.ro Catalog on-line
1.1 Acești Termeni și condiții generale (denumite în continuare „Termeni și condiții generale“) reglementează drepturile și obligațiile părților, la achiziționarea produselor în mod electronic prin magazinul online, pe pagina web www.astoreo.ro (denumit în continuare "magazinul online"), în cursul achiziționării produselor în scris pe baza catalogului livrat (denumit în continuare "catalog") sau la efectuarea unei achiziții prin telefon prin linia telefonică +021 408 06 40 (denumită în continuare "linia telefonică"),
administrată de PackWay s.r.o., cu sediul pe strada Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2, înregistrată în Registrul Comerțului administrat de Tribunalul regional din Hradec Králové în cadrul departamentului. C, vl. 13638. Numărul de Ordine în Registrul Comerțului: 25629662, Cod Unic de Înregistrare: CZ25629662, cont curent administrat de ČSOB, a.s. Hradec Králové – numărul de cont 111124495/0300.
1.2 Acești Termeni și condiții generale reglementează în conformitate cu secțiunea § 1751, paragraful 1 Legea nr. 89/2012, Codul civil (denumit în continuare "Codul civil") conținutul unui contract de achiziție încheiat prin magazinul online, catalogul sau linia telefonică, unde pe de o parte avem PackWay s.r.o., ca vânzător (denumit în continuare "vânzător"), iar pe de altă parte, o persoană fizică sau juridică, ca și cumpărător (denumit în continuare "cumpărător"), în cazul în care obiectul este achiziția de produse ale vânzătorului.
1.3 O persoană care încheie un contract de achiziție, în afara activității sale comerciale sau în afara ocupației sale, în mod independent, este un consumator ("consumator").
1.4 Vânzătorul este operatorul pagini web www.astoreo.ro (denumită în continuare "pagină web").
1.5 Cumpărătorul poate fi doar o persoană cu vârsta peste 18 ani, cu o adresă de livrare în România.
1.6 Prevederile Termenilor și condițiilor generale sunt o parte integrantă a contractului de achiziție, cumpărătorul este obligat să se familiarizeze cu aceștia și, dacă nu înțelege ceva, să întrebe vânzătorul utilizând datele de contact.
1.7 Datele de contact ale vânzătorului sunt disponibile în secțiunea "Despre noi" în fila "Contact".
1.8 Vânzătorul are dreptul să modifice unilateral Termenii și condițiile generale. În acest caz, vânzătorul va trimite o notificare de modificare a Termenilor și condițiilor generale cumpărătorului, la adresa de e-mail, sau alt contact al cumpărătorului și va publica noua formulare a Termenilor și condițiilor generale cu cel puțin 30 de zile înainte de data intrării în vigoare a noilor Termeni și condiții generale pe pagina web. Cumpărătorul are dreptul să se retragă, din cauza unei modificări a Termenilor și condițiilor generale, în termen de 21 de zile de la data livrării anunțului privind viitoarea modificare a Termenilor și condițiilor generale la adresa de e-mail a cumpărătorului. Această prevedere nu modifică drepturile și obligațiile părților contractante, care reies din contractul de achiziție încheiat pe perioada de valabilitate a versiunii anterioare a Termenilor și condițiilor generale.
1.9 Acești Termeni și condiții generale sunt valabili de la 1 ianuarie 2014.
2.1 Contractul de achiziție este încheiat între părțile contractante prin intermediul magazinului online, catalogului sau liniei telefonice, iar acești Termeni și condiții generale sunt o parte integrantă și în momentul trimiterii comenzii, cumpărătorul își exprimă acordul cu aceștia.
2.2 Metoda de încheiere a contractului este (i) în scris (catalog), (ii) electronic (magazin online) sau (iii) prin telefon (linie telefonică) - întotdeauna un mijloc de comunicare la distanță.
2.3 Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător este definită de reglementările legale aplicabile ale contractul de achiziție, inclusiv acești Termeni și condiții generale.
2.4 Contractul de achiziție apare atunci când comanda completă și confirmată în mod corespunzător de cumpărător (denumită în continuare "comanda") este confirmată și de către vânzător.
2.5 Formularul de comandă include următoarele informații:
2.5.1 Magazinul online: o listă a produselor comandate, numărul de catalog al produsului, informație despre disponibilitatea produselor, cantitatea, prețul unui articol, prețul total, metoda de plată a prețului de cumpărare a produselor, informații despre metoda de livrare aleasă a produselor comandate, detalii privind garanția suplimentară, informații despre contribuțiile voluntare în interes public, codul promoției, voucher de reducere, prețul total, metoda și costul transportului, metoda și costul plății, numele și prenumele cumpărătorului, adresa de e-mail, telefonul, numărul de client, adresa de facturare, adresa de livrare și opțional, data nașterii.
2.5.2 Linia telefonică: numărul de catalog al produsului, cantitatea, prețul total, metoda de plată a prețului de cumpărare a produselor, informații despre metoda de livrare aleasă a produselor comandate, detalii privind garanția suplimentară, informații despre contribuțiile voluntare în interes public, codul promoției, voucher de reducere, prețul total, metoda și costul transportului, metoda și costul plății, numele și prenumele cumpărătorului, telefonul, numărul de client, adresa de facturare, adresa de livrare și opțional, data nașterii și adresa de e-mail.
2.5.3 Catalog: o listă a produselor comandate, numărul de catalog al produsului, informație despre disponibilitatea produselor, cantitatea, prețul unui articol, prețul total, metoda de plată a prețului de cumpărare a produselor, informații despre metoda de livrare aleasă a produselor comandate, detalii privind garanția suplimentară, informații despre contribuțiile voluntare în interes public, codul promoției, voucher de reducere, prețul total, metoda și costul transportului, metoda și costul plății, numele și prenumele cumpărătorului, adresa de e-mail, telefonul, numărul clientului, adresa de facturare, adresa de livrare și opțional, data nașterii, informații despre participarea la promoție, detalii privind cerința de înregistrare în contul de client.
2.6 Contractul de achiziție și Termenii și condițiile generale sunt scrise în limba română. Contractul de achiziție poate fi încheiat în limba română.
2.7 Prin încheierea contractului de achiziție, vânzătorul are obligația să livreze produsele cumpărătorului și să-i permită să preia proprietatea asupra produselor, cumpărătorul are obligația de a prelua bunurile și de a plăti vânzătorului prețul de achiziție.
2.8 Procedura, respectiv pașii care conduc către încheierea unui contract de achiziție sunt după cum urmează:
2.8.1 Magazinul online: Cumpărătorul selectează produsele și cantitățile, apoi merge la coșul de cumpărături pentru a verifica dacă achiziția este completă, după confirmare, completează datele de expediere și plată, apoi completează datele personale și are opțiunea de a se înregistra în mod voluntar în contul de client, de a participa la un concurs sau promoție și/sau de a completa codul promoției sau voucherului de reducere, după care verifică comanda - aici puteți să vă întoarceți pentru a corecta orice detaliu, după confirmare apăsați trimite comanda, care va trimite în mod irevocabil comanda. Dacă o comandă este înregistrată corect, cumpărătorul va primi un e-mail care confirmă comanda. Ulterior (aproximativ în două zile), cumpărătorul va primi o confirmare a comenzii, prin care se încheie contractul de achiziție. Acest e-mail conține textul integral al contractului de achiziție, inclusiv textul acestor Termeni și condiții generale.
2.8.2 Linia telefonică: Cumpărătorul alege produsele și cantitățile din catalog. Va anunța operatorului, comanda sa, iar acesta va comanda produsele împreună cu clientul, inclusiv metoda de livrare a pachetului. Apoi clientul va primi un e-mail de confirmare a comenzii (în cazul în care cunoaștem e-mailul clientului).
2.8.3 Catalog: Cumpărătorul alege produsele și cantitățile din catalog. Va nota produsele selectate în formularul de comandă atașat. Alege modalitatea de livrare prin bifarea căsuței corespunzătoare. Comanda va fi trimisă în plicul corespunzător, care este atașat. La primirea comenzii, comanda este plasată în sistem, iar clientul primește e-mailul de confirmare (în cazul în care cunoaștem e-mailul clientului).
2.9 Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a citit în detaliu acești Termeni și condiții generale, inclusiv Procedura de reclamație și este de acord cu ele. Cumpărătorul este notificat cu privire la acești Termeni și condiții generale și Procedura de reclamație și are posibilitatea să se familiarizeze cu aceștia în timp util înainte de a face comanda.
2.10. Cumpărătorul constată, că vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de achiziție, în special cu persoane care au încălcat în prealabil în mod substanțial contractul de achiziție (inclusiv Termenii și condițiile generale).
2.11. Nu se pot aplica drepturile de cumpărător, la cadourile care sunt oferite în întregime gratuit.
2.12. Cumpărătorul este de acord să utilizeze mijloace de comunicare la distanță atunci când încheie contractul de achiziție.
3.1 Paginile web, respectiv magazinul online și catalogul conțin o listă de produse oferite spre vânzare, de către vânzător, inclusiv prețurile produselor individuale oferite. Se precizează prețul produselor, inclusiv toate taxele și costurile.
3.2 Conform condițiilor stabilite în acești Termeni și condiții generale, vânzătorul va factura cumpărătorului, dincolo de prețul produselor, costul livrării produselor către cumpărător și, după caz, taxă pentru metoda nestandardizată de plată aleasă.
3.3 Vânzarea de produse și prețurile produselor în magazinul online și catalog, rămân valabile atâta timp cât acestea sunt afișate pe pagina web, respectiv pe durata valabilității catalogului. Această prevedere nu limitează capacitatea vânzătorului de a încheia un contract de achiziție în termeni negociați individual în cadrul promoțiilor individuale de reducere. Reducerile promoțiilor individuale nu se cumulează.
3.4 Toate ofertele de vânzare de produse în magazinul online și catalog nu sunt obligatorii și vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de achiziție pentru aceste produse. Vânzătorul își rezervă dreptul de a corecta greșelile și de a nu încheia contractul de achiziție în cazul unor erori evidente.
3.5 Toate datele publicate sunt doar informative și nu constituie o propunere pentru încheierea unui contract.
3.6 Prețul de achiziție al produselor este convenit în fiecare contract individual de cumpărare, unde respectivul preț de achiziție este corespunzător prețului de achiziție al produselor respective listate în magazinul online / catalog, la momentul trimiterii comenzii de către cumpărător.
3.7 Interfața web a magazinului online și a fiecărui catalog relevant conține, de asemenea, informații privind costurile asociate ambalării și livrării produselor. Informațiile privind costurile aferente ambalării și livrării produselor enumerate în interfața web a magazinului online sunt valabile numai în cazul în care produsele sunt livrate pe teritoriul României.
3.8 Costurile suportate de cumpărător atunci când se utilizează mijloace de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de achiziție sunt comune, în cazul unei valori mai mari a ratei de bază, cumpărătorul o va achita.
3.9 Produsele sunt asigurate într-o cantitate corespunzătoare cererii așteptate, până când stocul este vândut.
4.1 Vânzătorul trebuie să predea cumpărătorului produsele în cantitatea, calitatea și executarea convenită în contractul de achiziție. În cazul în care calitatea și executarea nu sunt stabilite, vânzătorul oferă calitatea și executarea adecvată în scopul contractului de achiziție, altfel în scopul obișnuit.
4.2 Pretențiile cumpărătorului legate de produsele defecte (inclusiv modul de rezolvare a reclamației) sunt reglementate de prevederile relevante din Codul civil, în special articolele § 1914-1925, § 2099-2112 și § 2161-2774 din Codul civil și acești Termeni și condiții generale, respectiv articolul 5. Procedura de reclamație.
4.3 Cumpărătorul, care este consumator, are dreptul să-și exercite drepturile de asigurare a calității, și anume să-și exercite dreptul la un defect care apare în produsele achiziționate, în termen de 24 de luni de la primirea produselor. Consumatorul este obligat să utilizeze garanția calității în conformitate cu articolul 5. Procedura de reclamație.
4.4 Cumpărătorul are dreptul de a utiliza o garanție suplimentară, dacă bifează câmpul relevant în comandă și plătește prețul de 3 RON. Garanția suplimentară este reglementată de acești Termeni și condiții generale. O garanție suplimentară înseamnă că, în cazul în care pachetul dvs. va fi deteriorat în timpul livrării, nu doar că vom schimba gratuit produsul pentru unul nou, fără defecte, dar vă vom returna dublul costului de livrare și de ambalare, sub formă de cec pentru o reducere la o achiziție ulterioară. Garanția suplimentară se poate aplica produselor, în cazul în care nu există o retragere din contractul de achiziție.
5.1 Preluarea produselor de către cumpărător - consumator este momentul preluării produselor de către consumator de la vânzător sau preluarea de la transportator. Preluarea produselor de către cumpărător - comerciant este momentul predării produselor către cumpărător sau primul transportator.
5.2 Ca dovadă a garanției (certificat de garanție), vânzătorul emite o chitanță de achiziție (factură) fiecărui articol achiziționat, cu toate datele necesare stabilite de lege pentru executarea garanției. La solicitarea cumpărătorului, vânzătorul va furniza garanția în scris - certificatul de garanție. Certificatul de garanție conține toate cerințele legale.
5.3 Cumpărătorul este obligat să inspecteze produsul, cât mai repede posibil după înlăturarea riscului de deteriorare și să verifice proprietățile și cantitatea.
5.4 La primirea produselor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului pachetului și, în cazul unor defecte, să notifice transportatorul fără întârzieri nejustificate. În cazul unei deteriorări a ambalajului, care indică o intrare neautorizată în pachet, cumpărătorul nu este obligat să preia pachetul de la transportator. Prin semnarea buletinului de expediere, cumpărătorul confirmă că pachetul respectă toți termenii și condițiile, iar orice reclamație ulterioară privind expedierea nu poate fi luată în considerare.
5.5 Locul de revendicare a reclamației este sediul vânzătorului. Reclamația poate fi revendicată la adresa de e-mail a vânzătorului astoreo@astoreo.ro sau în scris la adresa strada ASTOREO, OZP Arad CP 2 Ghiseu 1, str., Aeroportului 4, Terminal 3, 310059 ARAD.
5.6 Cumpărătorul - consumator poate trimite produsele defecte, care sunt reclamate, la adresa vânzătorului. Pachetul trebuie să fie marcat în mod vizibil cu "RECLAMAȚIE", numărul de identificare al reclamației atribuit la completarea reclamației online (în cazul în care se oferă serviciul) și adresa de retur a clientului. Pachetul trebuie să includă produsele reclamate (inclusiv accesoriile complete) și recomandăm să includeți și o copie a chitanței de cumpărare. Pachetul trebuie să includă produsele reclamate (inclusiv accesoriile complete), o descriere detaliată a defecțiunii și suficiente date de contact ale cumpărătorului (în special adresa de retur și numărul de telefon). De asemenea, vă recomandăm să includeți și o copie a chitanței de cumpărare.
5.7 În funcție de natura defecțiunii, în exercitarea garanției statutare, cumpărătorul-consumator are următoarele drepturi, în funcție de faptul dacă defectul reprezintă o încălcare substanțială sau irelevantă a contractului de achiziție:
5.7.1 În cazul unui defect, care constituie o încălcare semnificativă a contractului, cumpărătorul are dreptul ca defectele să fie înlăturate prin livrarea unui produs nou fără defecte sau prin livrarea elementului lipsă, prin eliminarea defectului prin repararea produsului, obținerea unei reduceri rezonabile a prețului de achiziție sau dreptul de a se retrage din contract. Cumpărătorul va informa vânzătorul despre dreptul pe care la ales, în cazul în care un defect este notificat sau fără întârziere nejustificată, după notificarea defectului. Cumpărătorul nu poate modifica alegerea fără consimțământul vânzătorului, dar acest lucru nu este valabil în cazul în care, cumpărătorul a solicitat repararea defectului, care se dovedește a fi imposibil de realizat. Dacă vânzătorul nu reușește să înlăture defectele într-un termen rezonabil sau informează cumpărătorul că defectele nu vor fi remediate, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă a prețului de achiziție, în locul înlăturării defectului sau se poate retrage din contract.
5.7.2 în cazul unui defect care reprezintă o încălcare irelevantă a contractului, cumpărătorul are dreptul la înlăturarea defectului sau la o reducere rezonabilă a prețului de achiziție.
5.8 Atât timp cât cumpărătorul nu își exercită dreptul la o reducere a prețului de achiziție sau nu se va retrage din contractul de achiziție, vânzătorul poate livra ceea ce lipsește sau poate elimina defectul juridic. Alte defecte pot fi eliminate de către vânzător prin remedierea acestora sau prin livrarea unui produs nou. Dacă vânzătorul nu reușește să înlăture defectul în timp sau dacă refuză să elimine defectul, cumpărătorul poate cere o reducere a prețului de achiziție sau poate să se retragă din contractul de achiziție.
5.9 Cumpărătorul nu poate modifica alegerea făcută, fără consimțământul vânzătorului.
5.10.În cazul în care cumpărătorul nu reușește să anunțe defectele în timp util, dreptul de retragere din contract se pierde.
5.11 Dacă produsul nu are proprietățile specificate în prevederile § 2161 din Codul civil, cumpărătorul poate solicita și livrarea de produse noi, fără defecte, cu excepția cazului în care acest lucru este disproporționat față de caracterul defectului, dar în cazul în care defectul afectează doar o parte a produsului, cumpărătorul poate solicita o înlocuire a componentelor; dacă acest lucru nu este posibil, acesta se poate retrage din contract. În cazul în care, din cauza caracterului disproporționat al defectului, și mai ales dacă se poate remedia defectul fără întârzieri nejustificate, cumpărătorul are dreptul la o reparare gratuită a defectului. Cumpărătorul are dreptul la livrarea de produse noi, sau piese de schimb și în cazul unui defect reparabil, în cazul în care nu poate utiliza produsul în mod corespunzător din cauza repetatelor defecte care apar după reparație sau din cauza unui număr mare de defecte. În acest caz, cumpărătorul are dreptul să se și retragă din contract. Dacă cumpărătorul nu se retrage din contract sau dacă nu își exercită dreptul de livrare a unui produs nou, fără defecte, a componentelor sau reparația defectului, acesta poate solicita o reducere rezonabilă. Cumpărătorul are dreptul la o reducere corespunzătoare, și în cazul în care vânzătorul nu poate livra un produs nou, fără defecte, nu poate înlocui componentul sau dacă nu efectuează reparația într-un termen rezonabil, și dacă remedierea reparației ar cauza consumatorului dificultăți considerabile.
5.12 În cazul în care cumpărătorul este consumator, vânzătorul va decide imediat în legătură cu reclamația, în cazuri complexe, în termen de trei zile lucrătoare. Această perioadă nu include timpul corespunzător tipului de produs sau serviciu, pentru ca defectul să fie evaluat de un expert. Reclamația va fi soluționată de către vânzător fără întârzieri nejustificate, nu mai târziu de 30 de zile de la data reclamării. Termenul de 30 de zile poate fi prelungit după obținerea acordului consumatorului - o astfel de prelungire nu poate avea o durată nedeterminată sau nerezonabil de lungă. La sfârșitul acestei perioade, se presupune că defectul a existat și consumatorul are aceleași drepturi ca și în cazul unui defect care nu poate fi eliminat.
5.13 Vânzătorul predă cumpărătorului - consumator o confirmare scrisă cu privire la data depunerii reclamației, care este conținutul său, ce formă de soluționare a reclamației este solicitată, care va fi trimisă prin e-mail la primirea reclamației; vânzătorul va emite, de asemenea, o confirmare a datei și modului de rezolvare a reclamației, inclusiv o confirmare a reparației și durata reclamației sau o justificare a refuzului reclamației.
5.14 Cumpărătorul - consumator are dreptul la achitarea costurilor necesare suportate de acesta în legătură cu exercitarea drepturilor de vină pentru defecte, care au fost suportate într-o manieră reală și eficientă. În cazul retragerii din contract din cauza unui defect, consumatorul are, de asemenea, dreptul de a îi fi achitate costurile unei asemenea retrageri.
5.15 După ce o reclamație legitimă a fost rezolvată, perioada de garanție este prelungită cu durata egală acestei reclamații. În cazul unei reclamații nejustificate, perioada de garanție nu este prelungită. Dacă reclamația a fost rezolvată pe durata legală a garanției prin schimbarea produselor pentru altele noi, perioada de garanție începe din nou de la data rezolvării reclamației. Durata reclamației se calculează începând cu ziua depunerii reclamației până la data soluționării reclamației, adică în momentul în care cumpărătorul a fost obligat să preia produsul. Clientul este informat despre soluționare prin e-mailul pe care la menționat deja în momentul achiziției.
5.16 Dacă produsele au fost trimise prin serviciul de transport, acestea vor fi trimise automat la adresa cumpărătorului după ce reclamația a fost soluționată.
6.1 Cumpărătorul poate achita vânzătorului prețul produselor și orice alte costuri asociate cu livrarea produselor, pe baza contractului de achiziție, în modul următor:
6.1.1 în numerar în momentul livrării, la ridicarea comenzii (adresa indicată de cumpărător în formularul de comandă).
6.1.2 prin transfer bancar online - gratuit
6.1.3 cu cardul - plata în avans - gratuit
6.2 În cazul plății la livrare, prețul de achiziție se achită în momentul primirii produselor.
6.3 Vânzătorul va emite un document fiscal – factură, cumpărătorului, cu privire la plățile efectuate pe baza contractului de achiziție, dacă acest este lucru este ceva obișnuit în relația comercială sau dacă este prevăzut de reglementările generale și legale. Vânzătorul este un plătitor de taxă de valoare adăugată. Documentul fiscal – factura, este emisă de vânzător, cumpărătorului, după ce a fost achitat prețul produselor și o trimite în formă electronic la adresa de e-mail a cumpărătorului. Dacă cumpărătorul nu deține o adresă de email, factura va fi transmisă prin poștă, alături de produsele achiziționate.
7.1 Prevederile acestei secțiuni privind Termenii și condițiile generale se aplică numai cumpărătorului care este consumator.
7.2 Consumatorul are dreptul să se retragă din contractul de achiziție în termen de treizeci (30) de zile fără a da nici un motiv. Perioada începe să curgă de la data primirii produselor, în cazul în care, în contractul de achiziție este specificată livrarea mai multor tipuri de articole, perioada se calculează de la data ultimei livrări a produselor. Perioada de retragere se consideră menținută, dacă consumatorul îi trimite vânzătorului la adresa astoreo@astoreo.ro sau în scris la adresa indicată la punctul 1.1, avizul de retragere din contractul de achiziție.
7.3 Consumatorul nu se poate retrage din contract în cazurile menționate în § 1837 din Codul civil.
7.4 În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de achiziție, acesta trimite sau înmânează vânzătorului, fără întârzieri nejustificate, în termen de treizeci de zile de la retragerea din contractul de achiziție, produsele pe care le-a primit de la acesta. Costul de returnare a produselor în cauză, vânzătorului, vor fi suportate în acest caz, de consumator.
7.5 În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de achiziție, vânzătorul trebuie să returneze consumatorului, fără întârzieri nejustificate, în termen de treizeci (30) de zile de la retragerea din contractului de achiziție, toți banii (inclusiv costul livrării produselor, dacă consumatorul returnează în termen de 14 zile toate produsele comandate, inclusiv cadouri sau alte beneficii) primiți în cadrul contractului de achiziție, în același mod. Vânzătorul va restitui banii primiți consumatorului într-un mod diferit numai dacă consumatorul este de acord cu acest lucru și nu suportă nici un cost suplimentar.
Garanția extra este un serviciu prin care vă oferim extinderea perioadei de retur până la 100 de zile. Nu sunteți pe deplin mulțumit de bunurile primite? Nici o problemă! Acum aveți ocazia să returnați comanda în decurs de 100 de zile. Prețul pentru acest serviciu este numai 8,90 lei și puteți opta pentru el adăugându-l în coș sau pe formular, în timpul plasării comenzii
7.6 În cazul în care consumatorul alege un alt mod de livrare decât cel mai ieftin, pe care vânzătorul îl oferă pentru livrarea de produse în magazinul online, vânzătorul va restitui aceste costuri la suma corespunzătoare celui mai ieftin mod de livrare a produselor.
7.7 Consumatorul este răspunzător față de vânzător pentru orice deteriorare a valorii produselor în cauză, care rezultă din manipularea neadecvată, având în vedere natura și caracteristicile acestora.
7.8 În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de achiziție, vânzătorul nu este obligat să restituie consumatorului banii primiți, înainte ca acesta să livreze produsele sau să dovedească că produsele au fost expediate vânzătorului. Consumatorul are dreptul (dar nu este obligat) să se retragă din contractul de achiziție, în sensul prezentului articol al Termenilor și condițiilor generale, utilizând "formularul de retragere", modelul căruia este disponibil în magazinul vânzătorului, aici.
8.1 Metoda de livrare a produselor este determinată de către vânzător, cu excepția cazului în care se prevede altfel în contractul de achiziție.
8.2 În cazul în care metoda de transport este convenită de cumpărător, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestei metode de transport.
8.3 În cazul în care vânzătorul este obligat să livreze produsele în locul specificat de cumpărător în comandă, în conformitate cu contractul de achiziție, cumpărătorul este obligat să preia produsele la livrare.
8.4 Dacă, din motive de necesitate a cumpărătorului, este necesar să se livreze produsele în mod repetat sau în orice alt mod decât cel indicat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a produselor, respectiv costurile asociate cu o altă metodă de livrare.
8.5 Prețurile de ambalare și expediere sunt listate în formularul de comandă, respectiv în formularul online. Prin urmare, cumpărătorul este familiarizat cu acestea înainte de a trimite comanda finală. Transportul și ambalarea se pot face în următoarele moduri:
8.5.1 Transport prin Fan courier la adresa indicată de client.
8.6 Timpul de livrare este de 14 zile dacă produsele sunt în stoc.
9.1 În cazul în care cumpărătorul este consumator, proprietatea asupra produselor, precum și riscul de deteriorare a produselor, trec asupra cumpărătorului în momentul preluării produselor de la transportatorul selectat.
9.2 În cazul în care cumpărătorul nu este consumator, vânzătorul livrează produsele cumpărătorului, înmânându-le transportatorului selectat pentru cumpărător și îi va permite cumpărătorului să-și exercite drepturile din contractul de transport cu transportatorul selectat. Cumpărătorul, care nu este un consumator, preia asupra sa riscul de deteriorare a produselor în momentul predării produselor transportatorului selectat pentru expedierea către destinația specificată în comandă.
9.3 Protecția datelor personale este reglementată în detaliu aici.
9.4 Cu excepția cazului în care se convine altfel, toată corespondența referitoare la Contractul de achiziție va fi transmisă celeilalte părți contractante în scris, prin e-mail, personal sau prin furnizorul de servicii poștale recomandat (la alegerea expeditorului). Cumpărătorului este trimisă la adresa de e-mail menționată în contul său de utilizator. Mesajul este primit:
9.4.1 în cazul livrării prin e-mail, atunci când este primită de serverul de poștă primită; integritatea mesajelor trimise prin e-mail poate fi asigurată printr-un certificat,
9.4.2 în cazul livrării personale sau prin intermediul unui operator de servicii poștale prin preluarea coletului de către destinatar,
9.4.3 în cazul livrării personale sau prin intermediul operatorului serviciului poștal, de asemenea prin refuzul de a accepta coletul, în cazul în care destinatarul (sau persoana autorizată să preia transportul) refuză să preia coletul,
9.4.4 în cazul livrării prin intermediul operatorului de servicii poștale, în termen de zece (10) zile de la depunerea coletului și depunerea unei cereri către destinatar pentru preluarea coletului depozitat, dacă coletul este depozitat, chiar dacă destinatarul nu a aflat despre depozitarea coletului.
10.1 Dacă relația referitoare la utilizarea paginii web sau a relației juridice stabilite prin contractul de achiziție conține un element internațional (străin), atunci părțile sunt de acord că relația este guvernată de legea cehă. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului conform reglementărilor legale generale obligatorii.
10.2 Vânzătorul este autorizat să vândă produsele pe baza unei licențe comerciale, iar activitatea vânzătorului nu este supusă nici unei alte autorizații. Controlul licenței comerciale se desfășoară în limitele competenței sale de către Oficiul pentru eliberarea licențelor comerciale.
10.3 Dacă o prevedere a Termenilor și condițiilor generale este nevalabilă sau ineficace sau devine nevalabilă sau ineficace, în locul clauzei nevalabile, va fi valabilă o prevedere a cărei scop este cât mai apropiat de clauza nevalabilă. Nevalabilitatea sau ineficiența unei prevederi nu schimbă valabilitatea celorlalte prevederi.
10.4 Modificările și completările contractului de achiziție sau a Termenilor și condițiilor generale necesită o formă scrisă.
10.5 Contractul de achiziție, inclusiv Termenii și condițiile generale, sunt arhivate de către vânzător în formă electronică și nu sunt accesibile.
10.6 În cazul unui litigiu, consumatorul are dreptul de a soluționa acest litigiu prin soluționarea extrajudiciară a litigiilor, prin Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, Bulevardul Aviatorilor, nr. 72, sector 1, București, 011865, România.
10.7 Adresa de internet a entității care furnizează soluționarea litigiilor pe cale amiabilă este http://www.anpc.gov.ro/.
10.8 În cazul în care nu primiți un raspuns într-un termen rezonabil sau considerați că răspunsul vă încalcă drepturile conferite de lege, puteți depune o reclamație însoțită de adresa dumneavoastră, către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.